czwartek, 9 czerwca 2016

Fenomenalny zabieg detox SPA Arbonne

Fenomenalny zabieg detox SPA na ciało

Muszę podzielić się z całym światem......Z polakami w kraju i na całym świecie oraz z przyjaciółmi moich przyjaciół tym co ostatnio dzieje się w moim życiu kosmetycznym jako kosmetyczki.

Zaczynałam spokojnie, hobbystycznie i z pasją i dla siebie współpracę z firmą Arbonne. 
Wszyscy wokół patrzyli na mnie sceptycznie. Miałam przez pierwsze miesiące bardzo mieszane uczucia bo moje doświadczenie kosmetyczne jest  a raczej było (tak mi się wydawało ) na bardzo wysokim poziomie. 
Firma Arbonne zmusiła mnie do edukacji i własnej analizy i to było na wielki plus bo poszerzałam wiedzę co trwa do dzisiaj.
Praktyka przekroczyła moje najśmielsze oczekiwania. Mogę powiedzieć to tu i teraz z pełną tego świadomością i przykładami z mojego najbliższego otoczenia oraz z opini moich koleżanek po fachu.

Tak jak firma Arbonne przewróciła moje życie do góry nogami nie sposób opisać. 
Same podziękowania również od Was kochani bardzo dużo dla mnie znaczą. 
Najważniejsze, że płyną z serca i są prawdziwe.
Dziękuję za miłe słowa i opinie. Dziękuję też za wiarę i zaufanie bo przecież mimo tego, że firma odnosi olbrzymie sukcesy i figuruje w najlepszych klinikach medycyny estetycznej na rynkach światowych i pracują na niej najwyższej rangi wizażyści Hollywood to w Polsce zaledwie raczkuje. Która firma (pomyślcie)  robi coś dla ludzi, swoich klientów i partnerów biznesowych i to na poważnie i zawsze?..... Arbonne robi..... Arbonne daje bezpieczeństwo, masę korzyści nie tylko dla skóry, ciała i ducha  ale również dla wzmacniania najważniejszych ludzkich wartości.

Czysta zielona chemia......oddająca nam zdrowie.....przywracająca równowagę.......i oddająca nam sens życia. Wszystko co najpiękniejsze, jest w nas i my to tworzymy.......każdy z nas to tworzy.....
Zapraszamy! Cały nasz zespół zaprasza! Ty możesz zapraszać!

Zabieg Detox Spa 

Koleżanka kosmetyczka wczoraj zadzwoniła do mnie z zachwytem:
                           -Lenka-powiedzieła-musisz sama to zobaczyć bo na słowo nie uwierzysz, kiedy masz czas?
Zaniemiałam bo o co chodzi?- pomyślałam
                           -ten zabieg Spa to bije na łeb zastrzyki na celulit i te wszystkie drogie zabiegi na     
                            rynku, klientki są zachwycone! Po pierwszym zabiegu dziury celulitowe znikają 
                            i jest 8cm mniej w obwodzie!!!
Hmmmmm czy to jest możliwe? Muszę spróbować-pomyślałam. Otóż tak! Taki efekt utrzymuje się 5  dni a smarując się dodatkowo lotionem efekt utrzymuje się dłużej.
Czy to nie piękny prezent dla ciała?
Masz imprezę i chcesz mieć efekt natychmiastowy!
Wyjeżdżasz na wakacje i chcesz już teraz mieć piękne ciało?
A może chcesz wejść w ciut ciasną sukienkę i zabłysnąć na randce?
Dziewczyny! To jest fenomen!


Detox spa arbonne 2018r.

14 stycznia 2018 r. zawitała na rynek polski kolekcja,która jest moją ulubioną do dzisiaj.
Produkty i kosmetyki ulegają ciągłej przemianie tak aby dać najlepsze rezulty.


Zabiegi na ciało to niesamowicie dobrane extrakty ze świata roślin, które przynoszą ukojenie dla ciała i ducha. Razem w połączeniu z suplementami pomagają odzyskać równowagę całego organizmu.
Kolekcja do wykonywania zabiegów spa powstała z inspiracji starożytną ajurwedą i pomaga odzyskać zdrowie.
rescue renew



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz